Sider

Besøgende

16 september 2010

Som jeg lovede...

... på Facebook i går, så kommer her nogle billeder af mine "nye" blomster. De ligner lidt de andre, jeg har lavet, men har et lidt "blødere" look.



Jeg har lavet dem i flere farver, og på nogle af dem har jeg også brugt gamle bogsider med gotisk skrift.


Og jeg har igen lavet et bjerg af dem, så de er skam også til salg.
Jeg har faktisk fundet måden hvorpå jeg kan lave dem, uden at slide mine fingre i stykker - synes selv, jeg er ret genial. Den må lige fotograferes en dag... ;o)


Jeg har ikke fået lavet en tutorial på dem, og jeg tror heller ikke, jeg gør det lige med det samme. Har nemlig lige en anden idé med dem... ;o)


Og så går vi jo og venter på, at Christians briller skal komme.
Ikke fordi - drengen ved jo ikke bedre, og det går skam fint, men mere fordi jeg er ret spændt på at se, hvordan han vil reagere på verden. Sæt nu, han slet ikke bryder sig om det han ser og hellere vil have far og mor i den mere slørede udgave...LOL
Casper er nu også ret sjov i den sammenhæng.
Han bruger noget tid på at vise ham forskellige ting og spørge, om han kan se dem. Det er ikke nemt at være 5 år, og have fået at vide, at lillebror ikke ser så godt.

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nåhhh.... Gpr ud fra, at den lille historie med drengene skal scrappes :o) Det er da sødt. Og dine blomster er SÅ flotte!!

Annette / aka sagde ...

Du er altså bare såååå god til blomster (- også).
Sød historie om dine drenge.

Hvis Christian ikke vil have jer, efter at have set jer, så må han godt komme og se på os. LOL.

Pia sagde ...

wow du er den fødte blomstermager, de er så lækre

Bertram sagde ...

Kan godt forstå du er spændt på hvordan Christian vil opleve det at få briller og lidt sødt at storebror prøver at hjælpe.

Blomsterne.....lækre som altid.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er simpelt hen de skønneste blomster.
Tror hurtigt din søn bliver glad for sine briller... mit barnebarn har også briller og det tog ikke lang tid før han havde vænnet sig til dem.

Siv Anne sagde ...

Det var noen lekre blomster du hadde laget her ja