Sider

Besøgende

02 september 2010

Og her kommer blomsterne så...

Mit håndled er kommet sig igen - men vil lige advare, inden nogen går i gang: Pas på - det kan komme til at gøre ondt, hvis der går autist i Jer, og kommer til at lave for mange... hihi


Men se lige her:


Jeg synes simpelthen, den er vild flot - og så er den så enkel at lave, helt uden vand...
Og sådan har jeg gjort:
Punch 1 scallop-cirkel ud, giv den evt. en gang sværte i kanten og klip ind mod midten i hvert andet hak.
Tag nu fat med pincetten, som vist på billedet...
... og drej pincetten 180 grader. Klem lige engang, inden du tager pincetten væk igen.
Du kan også lave to af dem og lægge dem dobbelt.
Ingen kan efterhånden være i tvivl om, at jeg elsker mine retro flower punches. Så det samme har jeg gjort med dem.
2 x 2 i to forskellige størrelser - og som I kan se, så kan de laves i flere størrelser.
Og hva' dælen er det så for en fætter...???
Det er såmænd en dims til at lave sådanne blomster på. Her er den lavet af noget tykt bomuldsgarn, men man kan bruge al mulig slags garn, lave dem i flere størrelser - og dobbelt, hvis man synes... ;o)




Og det var vist sådan cirka, det jeg lige fik tiden til at gå med i går - ud over de 20 kort, jeg fik lavet.

9 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Wow nogle flotte blomster du nu igen har begået Susanne! Pas nu på håndledet din autist!

Berit Bilde sagde ...

De er godt nok flotte - hvor er du altså bare vildt kreativ. Jeg er helt imponeret!

Annette / aka sagde ...

Hvor er du dog produktiv. Så mange kort !
Og så flotte blomster igen. Ja. der er vist noget autist i dig ! Men flotte de - alle sammen. Tak for tut.
Og den fætter - nå, er den til blomsterlavning ? Tænk nogle butikker sælger den som strikkeapparat. Der er da noget de har misforstået. Men genial ide. Som kun du kan få.
Pas nu på dig selv idag - incl. håndleddene.

Bertram sagde ...

Du kan da bare det der med blomster. Kan godt forstå dine håndled gjorde ondt SMIL

Signe Bendorff sagde ...

Wow... det var vel nok nogle skønne blomster... dem tror jeg da helt sikkert at jeg må prøve at lave nogle af ;)

Marianne sagde ...

Hvor er de bare super lækre - igen!! Det er simpelthen utroligt, hvad du kan få lavet af blomster :o)

Pia sagde ...

super flotte blomster, ja der kan hurtigt opstå en arbejdsskade , har lige haft vrøvl med håndleddet efter for meget scrap. Du må have en god weekend

Linda sagde ...

Tak for fordi du viste hvordan du har lavet de fine blomster Susanne :0) Det skal prøves for de er super flotte....

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle gode ideer. Tak for dem!
Og god bedring med håndledet ; )