Sider

Besøgende

01 september 2010

Nye blomster på vej...

Ja - jeg har været ved at lave blomster igen.
Denne gang har jeg ikke fået hård hud på fingerene eller slidt skindet af. Næh nej - jeg har ondt i håndledet... Typisk mig, der altså ikke kan forstå at stoppe, mens legen er go'...


Jeg skal lige have dem fotograferet, så I kan se dem. I morgen måske...???


Og så tusind tak for alle Jeres opmuntrende ord om vores lille muldvarp, Christian.
Ja - jeg har altså indset, at han trods alt "bare" er langsynet. Det kunne være langt værre ting - og dette kan der jo gøres noget ved.
Så i morgen skal jeg lige have fat på en optiker, så vi kan få sat gang i nogle briller til ham den lille. Og så tror jeg, at verden pludselig ser noget kun lysere ud - og at man godt kan komme til at tænke ved sig selv, at han nok ikke skulle have haft dem... ;o)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Dejligt at du er oven på :0) Jeg glæder mig til se dine blomster.

Charlotte Ravn sagde ...

Det bliver bare så dejligt for ham at få briller så han kan se verden! Og ja der er mange ting som er meget værre end at være langsynet!!!