Sider

Besøgende

02 april 2008

WOW...

... sikken omgang, jeg har sagt ja til hér.
Tænk - jeg skal finde tegninger og diverse oplysninger på samtlige af kommunens bygninger. Og arkivet er ikke just opdateret. Så det er noget af et detektivarbejde.

Men det går fint, og her er rigtig rart at være.

Jeg har også haft tid (knægten er jo ikke hjemme) til at få lagt sidste hånd på mine kurser til Convention på lørdag - samt kigget på nogle konkurrence-bidrag. Men de bliver først lige lagt ud til offentlig beskuelse senere... ;o)

4 kommentarer:

Annika sagde ...

Godt at høre at du har det rart på din nye arbejdsplads.
Håber Kasper er i bedring :)

Nå ja, og så ses vi nok på lørdag.

Karin sagde ...

Spændende :-) Ja det er ikke skidt uden at det er godt for noget, vel? ;-)

MH72 sagde ...

Detektiv Susanne - spændende. Glæder mig til at høre mere :-)
Har du hørt at vi alle 6 triller til Fynsland i bussen på lørdag - det bliver SJOVT!!!

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg har jo set det IRL og det er bare så lækkert det album! Skønt at du er glad for dit nye job! Vi ses på lørdag!