Sider

Besøgende

11 oktober 2010

Phheeeew.... ;o)

... der har godt nok været meget at se til, og når energien ikke altid følger med, er overskudet til at blogge der så heller ikke. Men nu skal det være.


For li' som at tage det i kronologisk rækkefølge, så var der jo Convention i Middelfart sidste weekend. Som det altid er, så var det vildt hyggeligt. Heidi havde endnu engang sørget rigtig godt for os, med fede kurser, præmier, overraskelser og alt det, der hører til.
Selv var jeg på kursus med Celine Navaro - en sindsyg dygtig og inspirerende pige. Jeg er nu ikke blevet færdig med det album, vi gik i gang med, men jeg glæder mig til at få det gjort.


Jeg fik da lavet et andet album fredag og lørdag - og fik det færdigt:









Og så fik jeg snakket med en masse dejlige mennesker - og hilst på folk, jeg aldrig har mødt irl.
Men noget der virkelig rørte mig, var den gave, Signe kom med. Jeg havde lavet et lille digitalt stempel til hende, og hun ville rigtig gerne give lidt igen - og hun havde lavet denne helt fantastiske bog:





Tænk Jer - hun havde læst her bloggen, at jeg har den her bagemaskine, og hvad gør hun så? Laver en lille bagebog med de lækreste opskrifter til bagemaskinen. Vi har efterhånden været de alle igennem, og det ene er mere lækkert end det andet.
Og så er alle opskrifterne laminerede og lige til at tage ud, så man ikke får bogen grisset til. Jamen - jeg er stadig dybt benovet.

5 kommentarer:

Signe Bendorff sagde ...

Ihhh hvor er jeg altså bare glad for at det var noget du kunne bruge ;)

Karin sagde ...

Bare noget der luner ;-)
Super flot opstilling du har i dit album, og det må helt klart liftes en skønne dag :-))

Berit Bilde sagde ...

Hvor var det bare en supersød gave. Sådan en går da lige i hjertet :-)

Helle Sahl sagde ...

Fantastisk minialbum du har lavet og jeg elsker elsker elsker bare din håndskrift og selvfølgelig alt det andet.. Wauw.

Hvor er det bare en rigtig sød gave og meget anvendelig. Kan da godt forstå du blev glad for den.

Scrappegal sagde ...

HERLIG album du har laget! Digga fonten du har brukt i tittelen på utsiden! :D
Flott med herlige farger i hele albumet!

Og så flott gave du fikk da!!! :)