Sider

Besøgende

05 august 2010

Nu med Perlemor... ;o)

Ja - jeg bliver ved med at lave de her blomster. Og det giver slet ikke vabler længere - nej, for jeg har nemlig fået hård hud på pegefingeren... LOL


Men her er nogle stykker jeg har lavet i fransk karton - ikke helt så hårde at få krøllet (dermed også lavere risiko for vabler), som den 300g akvarelpapir, jeg lagde ud med. Disse har fået en gang perlemors maling, og den lyserøde på den nederste billede til højre har fået lidt sværte.



De kommer med i sommerhus i weekenden, så jeg også kan få dem brugt... ;o)

5 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Lækre lækre blomster! Hård hud er godt når man leger med varm lim - hehe!
God tur i sommerhus - jeg er lidt misundelig på jer...

Marianne sagde ...

De er simpelthen så lækre :o) Måske du kunne sælge et par stykker af dem :o)

Susanne Meltesen sagde ...

LOOOOOLLLLLL - hvor mange vil du have...??? For det er helt sikkert ikke de sidste, jeg laver. Er lige i gang med at eksperimentere med mønsterpapir... ;o)

Karin sagde ...

Super flotte. Jeg glæder mig til at prøve at lave dem i weekenden :-)
Jeg skal nok undulere Thomas.... hvis jeg ser ham, hi hi..

Pia sagde ...

wow super lækre blomster du har lavet. Du må have en dejlig weekend