Sider

Besøgende

04 august 2010

Den kære dreng...

Altså - det er så kun første dag vi er alene hjemme, Casper og jeg - og jeg gruer virkelig for, hvordan dælen det skal gå ugen ud. Han har lopper et vist sted, og jeg lod ham lige alene et kort øjeblik, og så havde han været ved at eksperimentere med at blande mælk og vand - ud over hele stuebordet...
Han spørger om alt og ingenting hvert andet øjeblik, og spiser en masse is - og boller. Jeg bagte lige en plade - det kunne han godt lige have... med Nutella og honning. Hans mor havde jo lovet ham, at han må få lige det, han har lyst til... hihi


Søde Charlotte var så beregnende, at give mig en æske Lego (go' bestikkelse) med hjem i går - og jeg må da sige, at der er gået rigtig meget tid med det, trods alt.
Mon ikke, det vil være et godt træk at tage en tur uden for hjemmets 4 vægge i morgen...???

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tihi.... Jeg glæder mig til at følge med resten af ugen :o) Ps. Husk nu at tage billeder.....

Jette / ma11edina sagde ...

Dejlig føljeton...glæder mig til at høre mere *G*
Sej lille gut, men det ligger jo i navnet *G* Jo, de unger, de tager én på ordet når de kan!!

Charlotte Ravn sagde ...

Hihi du har da fået noget at se til i denne uge! :) Dejligt, at lego æsken kunne hjælpe dig en lille smule med at holde krudtuglen i ro!