Sider

Besøgende

15 august 2010

Nu er weekenden heldigvis ved at være ovre...

... for drengenes mor er ved at få lige rigelig med uventede tiltag.
Altså - egentlig var det ikke så slemt...


Casper havde, igen på eget initiativ, taget Christian med ud i haven. Eller rettere, som han selv sagde, slæbt ham ud i haven. Hvordan han havde slæbt ham med derud, vides ikke, men drengen havde ikke brokket sig - og da han så oven i købet fik serveret en hel balje med bolde af sin storebror, var han jublende lykkelig.


Nu er det så sådan, at Christian kaster en fremragende venstrehånd, så de lå jo rundt i hele haven efter kort tid. Og denne gang, fik jeg taget billeder...


Vi spørger så Casper, hvem der egentlig skulle rydde dem op igen - og klog som han er, siger han: "Det skal jeg da nok gøre..."


De hygger sig rigtig, de to - og far'en giver Casper lov til at få vand i sin kæmpe store vandpistol, med påmindelsen om, at han IKKE sprøjter på Christian. (Mor'en tænker så, om far'en ikke havde lært noget fra gårsdagens hændelse...)
Han sprøjter da vist nok ikke på Christian - men han var da blevet noget våd på benene.


Det sjove var så bare, da jeg be'r ham rydde op, da det ikke var SÅ længe til, at aftensmaden var klar.
Han sukker dybt, trækker på skuldrene og siger: "Jeg kunne jo ikke vide, det ville gå på den måde..."
Hans mor vidste godt, hvad der lå mellem linjerne, men efter ca. 10 overspringshandlinger og diverse trusler gik han alligevel i gang med at rydde op...


I morgen er det hverdag igen - og man behøver ikke have øjne på alle 10 fingre og i nakken HELE dagen... ;o)

7 kommentarer:

Karin sagde ...

Ha haaa, det minder mig om Søren når han igen kom ind med våd flyverdragt fordi han var gået for langt ud i en sø på marken:"Jamen Mor, man kan jo ikke vide hvad det ender med" ;-)

Berit Bilde sagde ...

TAk for de fantastiske beretninger fra din hverdag med drengene.
Jeg elsker din blog!

Marianne sagde ...

Hvor fantastisk :o) Jeg elsker altså også de sjove små børnehistorier herinde :o)

Annette / aka sagde ...

Herligt med sådan et par gutter i huset. Det holder dig igang ! haha.
Og godt du får skrevet de sjove ting ned, så du kan huske dem senere, og vi andre får et godt grin. Tak for det.

Tak for din hilsen, og ja, vi ses. Jeg glæder mig rigtig meget, for jeg har aldrig prøvet sådan noget før.

Anonym sagde ...

Det lyder lidt ligesom hjemme hos os:)

Bertram sagde ...

Dejligt med et par friske drenge i huset. Har jo selv 2 af slagsen så jeg kan godt forstå du er lidt træt ovenpå sådan en week-end.
Tænk på alle de skønne scrap billeder og sjove historier du får.....

Charlie sagde ...

Skønne farver på det billede med boldene - INDRØM det nu bare - du har klædt ham på så han matcher spanden!! =0) Dejlig dreng og skønne børnehistorier.