Sider

Besøgende

21 juli 2010

De kære drenge...

Those lovely boys...
Jeg sad lige og kiggede forskellige billeder igennem, og faldt lige over dette lay-out, som jeg lavede for et halvt års tid siden. Det er et billede af Casper og Christian. Casper er en måned ældre på billedet, men ligheden er slående...
I was just looking through some of my photos, and this just poped up. It's a picture of Casper and Christian. Casper is a month older, but they look so much alike...


Jeg måtte simpelthen lige have det frem - for ligheden bliver mindre og mindre. Ikke blot af udseende, men også af væremåde. Hvor Casper altid har været rolig og ret forsigtig, er Christian noget af en nyser og tøver ikke længe med at udfordre verden.
I just had to put this one up- 'cause the similarity is getting smaller and smaller. Not just the looks, but also the attitudes. Casper has always been very carefull and calm, but Christian is more challenging and doesn't hesitates in explorering.

4 kommentarer:

Pia sagde ...

super rålækkert layout, skønne detaljer og farver

Charlie sagde ...

Superfint LO og to dejlige drenge du har - især ham "Harald Hårfager" hvem af dem det så er - det er da noget skønt hår på sådan en lille fyr. PYHA - så nåede jeg i mål - må holde øje med dig fremover så jeg ikke kommer bagud.

Annette sagde ...

Super skønne billeder af drengene. Flot LO i friske farver, og en god opsætning.

God weekend,
Annette

Marianne sagde ...

Super lækkert LO - elser din titel... Og hvor fedt, at de har lignet hinanden sådan... :o)