Sider

Besøgende

04 juli 2008

Et par mini-albums...

... fra Caspers 2 års fødselsdag.
Ja - jeg ved det, jeg er ikke verdens hurtigste... ;o) Billederne fra hans 3 års fødselsdag venter nok også lige et år - jeg mangler stadig et fra hans 2 års fødselsdag, hvor dagplejen var der.


Men her er fra familiefødselsdagen samt morgenmaden...



Og så er jeg lige blevet ejer af min egen bærbare PC. Skal dog lige sættes op og sådan - have overført filer m.v., men mand, hvor er det lækkert. Så kan der digi-scrappes når som helst.

... og Mafian behøver sådledes ikke brokke sig alt for meget over, at jeg fylder for meget... LOL

5 kommentarer:

Karin sagde ...

HVoR LÆKKERT med en ny PC!
Jeg har da aldrig brokket mig over at du fylder for meget... ;-)

Nåhr ja, det er nok fordi jeg sidder ovre på den anden side af bordet... i den modsatte ende LOL

Annika sagde ...

Bedre sent end aldrig ;)
Og så ser de jo (som sædvanligt) godt ud!

Tillykke med det nye dyr - åhh.. elsker nyt legetøj :)

Charlotte Ravn sagde ...

Tillykke med den blærbare, du må altså stadig gerne slæbe alt dit skrammel med og fylde hele bordet til tirsdags scrap.........hvad skal vi ellers brokke os over ? hihi!
Du er altså verdensmester til de minialbums, jeg er lige imponeret hver gang du laver et nyt!

Dorit sagde ...

Nøj, flot, flot, særlig er jeg da vild med det øverste, der jo lige mine farver. Og gode minder for den unge mand, hvor er børn af scrappere heldige !
5½ time... hold da op, det er jeg jo bare om at finde billeder og papir frem...
Må altså også i gang med minialbums, nu da jeg har investeret i en Zutter.

Karina Beck sagde ...

Lækre albums du har lavet. Bedre sent end aldrig...