Sider

Besøgende

06 juli 2008

En lille mini-ferie...

Vi har lige brugt et par dage sammen med min mor i sommerhus. Det var vildt afstressende - min telefon gik i sort på vejen, og jeg kunne ikke huske koden, og der var ingen internet-forbindelse.
Det var så skønt at være totalt off-line - og bare nyde at være sammen med familien.
Min søster kom også forbi med hendes nevø, Magnus - og ham og Casper legede bare så godt - se selv:


Jeg tog en hel masse billeder af de to og os alle sammen - så jeg glæder mig virkelig til at scrappe dem alle sammen. Der er nok til mindst 3 mini-albums... LOL

3 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Åhhhh ja, det er bare skønt med sådan en miniferie... selvom det var svært at undvære nettet var det skønt... men desværre næsten det første jeg hoppede på da jeg kom hjem igen.... sukkkk jeg lærer det aldrig ...lol..

I har også ramt dagene med det gode vejr kan jeg se... ;-)

Hygge fra Betina

Majer sagde ...

Fedt med en miniferie. Min weekend blev brugt på arbejdet, men så har jeg til gengæld fri i dag :-)
Og den skal jeg bruge på at arbejde lidt på et minialbum. Blev vældig inspireret af dit forrige indlæg, med billeder fra de to albums du lige har lavet. Tak for det :-)

Annika sagde ...

Hvor "uheldigt" at tlf. gik sort ;)
Indimellem er det bare super, når det sker på belejlige tidspunkter, og er fam.idyl ikke en af de bedste det kan ske? :)

Godt at vejr og humør var godt.