Sider

Besøgende

22 juni 2008

En præmie...

Min dårlige samvittighed nager mig godt nok...

For noget siden, vandt jeg en kommentar-konkurrence på Cecilies blog og hun sendte mig den skønneste pakke...
Et lille minialbum (som hun ved jeg er helt tosset med...) og en masse lækker dims. Jeg glæder mig helt vildt til at få det taget i brug.
Endnu engang, tusind tak for det, Cecilie...

Dagene er godt nok gået forbi min næse på det sidste.
Jeg får ikke lavet noget - hverken af det ene eller det andet. Og så alligevel. Jeg har fået lavet lidt tilnogle konkurrencer, til Aurora in a Bag og lidt til Scrapsisters. Af go'e grunde, ligger det ikek her på bloggen, men kig da forbi på de to sider...

Men nu vil jeg et smut over på scrapsisters - der er Cyper Crop - et rigtigt håndværker-tilbud. Lige noget for mig...

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Sikke da en lækker gave, den skal du nok få glæde af !

God fornøjelse med croppet, så vil jeg bare sidde her og læse til eksamen og være svært misundelig !