Sider

Besøgende

23 juni 2008

CyperCrop på ScrapSisters

Som skrevet i går, var der CyperCrop på Scrapsisters, og ja - jeg fik tid til at være med og fik rent faktisk lavet 5 af de 8 opgaver...

Opgave 1 var et skitse lift, hvor der skulle bruges stempler:

Opgave 2 var en tur i skraldespanden for at finde et eller andet, der kunne scrappes og genbruges. Jeg fandt en brun boblekuvert, som jeg har dekoreret og hængt op på væggen til at komme de ting i / sætte ting på, som skal scrappes sammen med mine billeder. Nu kan jeg da se dem - så jeg husker at få det hele med...

Opgave 3 var endnu et skitselift - og hér havde jeg godt nok gang i malingen. Jeg fortryder lidt nu, at jeg ikke fik taget et efterbillede af mig selv. Jeg var godt nok blå langt op af armene... ;o)

Og hér - opgave 4, skulle der bruges et s/h billede. Jeg har printet mine ud på den s/h laserprinter og derefter lamineret dem. Det giver faktisk en rigtig go' dybde i billederne.
Overskriften og blomsten har jeg tegnet på det, der blev til overs af lamineringen og klippet ud. Det er li´dt svært at se på billedet, hvilken sjov effekt det gav, men det er ikke til at fotografere...

Den sidste opgave jeg nåede (opgave 6) gik ud på at bruge min. 3 billeder på et lay-out:


Jeg hyggede mig, gjorde jeg - og det er længe siden jeg har nået SÅ meget - og så på bare een dag... ;o)

5 kommentarer:

Karin sagde ...

RESPEKT!! Jeg nåede aldrig derind.. ikke engang for at kikke. Mange sjove ideér Sus... får vi dem at se IRL? :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Sejt så meget du nåede! Super lækre bidrag, jeg kan især godt lide det gule med nudler og din opbevaring lavet af en boble kuvert er da genial!

Pia sagde ...

super flotte bidrag , er vild med det sidste i det røde BG papir ser super godt ud

Susanne sagde ...

Super flotte bidrag du fik lavet til cypercrops - er specialt vild med nr 1

Unknown sagde ...

Så fint det hele er blevet. Er vild med kuverten ;) Det er fedt at blive udfordret på den måde.