Sider

Besøgende

01 maj 2008

Nyt udseende og lidt andet...

Jeg har som du nok kan se, fået et nyt udseende på min blog, igen...
Og i den forbindelse, synes jeg, at jeg fik lyst at forære en lille gave væk.
Så skriv en lille kommentar her under indlægget inden søndag kl. 22.00, og jeg trækker lod blandt kommentarerne og sender en gave til vedkommende.

Og så lægger jeg lige et LO, jeg lavede til månedens konkurrence på scrapsisters i april:


Det bliver til forsiden på et album, jeg skal have lavet om Caspers 2 års fødselsdag - med min nye Zutter... ;o)

15 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Jamen, jeg er da helt klar til en bette konkurrence..... uh ha det kunne da være skønt...


fed header du har fået lavet, det grafiske fornægter sig ikke ;-)

Hygge fra Betina, og god weekend

Jette / ma11edina sagde ...

Flot ny header du har fået ;-) måske skulle man selv se at finde på noget andet dér! Dit LO til scrapsisters er bare så flot, herligt at kunne se det i lidt større format! Rigtig fede farver, og så har du altså den sejeste håndskrift :o)

Ragna sagde ...

Wauw en header du har fået dig. Den ser kanon godt ud.

Unknown sagde ...

ihhh, bortforæringer :)Hvor er det bare super cool dit nye udseende :)

KH Heidi

Anonym sagde ...

Ja - kan kun være enig med de andre, dét ser rigtig godt ud. :)

God Weekend herfra. :)

Lotte sagde ...

Ihh hvor er her blevet fint.. :)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Er simpelthen vild med din stil, du har den skønneste måde at sætte tingene sammen på......

Ha´en god weekend

Unknown sagde ...

Super flot layout, og header du har lavet

Helle sagde ...

lækker header. og så synes jeg din scrapstil er fed.

ja man er vel altid med på en bette konkurrence.

Knus Helle
(tobiaskristian)

Heidi sagde ...

Super flot header du har fået strikket sammen.

Ha' en god weekend og ny det (forhåbentlige) gode vejr.

Heidi

Anonym sagde ...

super flot lo du har fået lavet der:)

knuz zandra

MH72 sagde ...

Hey den header er da bare alt, alt for sej!!!

Kamma D sagde ...

Flot lo, kan godt lide farverne de passer fint til en lille dreng.

Karin sagde ...

Sej header :-) Er vild med den opsætning på Caspers album, enkel og alligevel ikke, men med læææker lag på lag opsætning!

Charlotte sagde ...

Tillykke med den nye header. Det ser super godt ud - lækre farver!

Og LOet med Casper blev så flot. Jeg er vild med måden du har skrevet 2 år og så datoen inde i selve 2-tallet. Fed detalje!!

Rigtig god weekend.