Sider

Besøgende

01 maj 2008

Award...

Så fik jeg fundet 5, som jeg gerne vil give award'en videre til...



- fordi, hun altid er så utrolig hjælpsom og har gang i så mange vildt spændende ting.

- fordi, jeg elsker hendes blog, og hendes kamp mod kiloene. Altid ærlig og en go' fighter...

- for deres vildt fede initiativ til at lave en lækker side til glæde for alle os scrappere...

- fordi, hun er trendsætter... ;o) Og laver nogle vildt fede ting på sin egen helt unikke måde.

- fordi, hun er alt for dygtig... ;o) Laver nogle rigtig flotte ting - af alt hun rører ved...

5 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Tak for awarden, den og dine ord varmer.... og gør da absolut at jeg får lyst til at kæmpe videre...

Hygge fra Betina

Unknown sagde ...

1000 tak for den fine award - den skal straks pudses og udstilles.

Kram

MH72 sagde ...

Du er for sød, tak for ordene og awarden, Susanne :-)

Karin sagde ...

Taaark søde Sus :-) jeg er meget glad for at få sådan en anerkendelse fra dig :-)) som altså er SÅ kreativ!

Annika sagde ...

Tak for den - bliver jo helt pinlig, da du selv er en at "se op til" når det gælder kreativitet! :)