Sider

Besøgende

12 december 2007

Jeg skrumper...

Det er en vanvittig tid at gøre det på, men jeg er gået på kur. Jeg skal simpelthen tabe mig. Jeg er kommet på en diæt (diabetes-foreningen), der siger 5000 kj / 1200 kcl om dagen, og det skulle gi' et jævnt vægttab på ½ kg om ugen.

Jeg bliver vejet ved lægen hver 14. dag - og jeg var til den første kontolvejning i går. Jeg har tabt mig 2,5 kg på bare 12 dage.
Det er for vildt - og jeg har endda præsteret en ølsmagning med go' mad bagefter samt en julefrokost + december månedes alt for gode ting (dog i begrænsede mængder)

Skulle lige have det offentliggjort... ;o)

Og husk: Du har endnu 2 dage til at sende din stemme til min lille udfordring...


It's not the best time here in december, but I've decided to loose some weight - I realy have to. I follow a diet and it allows me 5000kj / 1200 kcl in a day, and I'm supposed to loose ½ kg every week.

The doctor controls my weight every 14th. day - and I went there yesterday. I've lost 2½ kg in just 12 days.
Crazy - and I've even had some of the good christmas food and candies, though not too much...

Just needed to publish... ;o)

And remember: You still have 2 days to send your vote in my little challange...

5 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

WTG Sus, du er sej!

Annika sagde ...

Rigtig flot start.
Bare klø på - og hvorfor er det et sært tidspunkt? Tager dog hatten af for det ;)
Krydser for at det falder dig let.

Ragna sagde ...

Godt gået indtil nu. Synes egentligt det er ret stærkt og også smart at starte nu. Flere ville jo vælge den løsning at æde som en gal i julen, og så bare have endnu flere kg, der skulle tabes efter jul. Det er da meget smartere som du gør det. Nyder LIDT af de gode ting, men overspiser ikke. Bliv ved med at kæmpe.

Cowgirl sagde ...

Flot gået - men husk hvad der er let at tabe er let at tage på igen (siger en som er medlem af DDV).
Det er en sej kamp, men man bliver sgu så glad når der er røget 10 kg.
PØJ PØJ

Cowgirl sagde ...

Hvordan går det med vejningen - du kan finde gode opskrifter på Hotcats blog og følge med i hendes tab også...altså hendes jeg-er-en-taber-blog.
held og lykke med kuren