Sider

Besøgende

17 februar 2012

Her har været meget stille...

... og det har sine grunde.
Jeg går sygemeldt med en depression på andet år, og der er stadig lang vej - desværre. Og det er ikke kyst bloggen, der er blevet den største prioritering...

Men der betyder ikke, at min verden ligger helt stille.
Den kreative del hører endnu. Jeg får ikke scrappet, men jeg får lavet kort til Cancerkort i ny og næ, jeg fletter tasker i papir og de bliver mere og mere avanceret, og så har jeg fået læder mellem fingrene, og det er et fantastisk materiale.

Indlægget her er egentlig en lille hilsen og et håb for mig selv, om at jeg får brugt bloggen noget mere.

Og når jeg har fundet ud af at overføre billeder via mobilen, kommet her forhåbentlig også lidt lækkert at kigge på... ;i)

6 kommentarer:

Hanne Funch/Fruscrap sagde ...

Jaaa, billeder, glæder mig til billeder. Og så er det da også rart at høre lidt nyt fra dig ;-)

gretheB sagde ...

Glæder mig også til at se billeder - de tasker jeg har set for længe siden var rigtig flotte, og hvis de er blevet mere avanceret.... ja så lyder det bare rigtig spændende.
Vil da også ønske dig alt mulig godt med dit helbred, du er super kreativ og et meget behageligt menneske at tale med, og jeg ønsker alt det bedste for dig.

Karina Bunkenborg sagde ...

Dejligt at høre nyt fra dig! Nu er det heldigvis snart forår og det bliver humøret da lidt bedre af måske.

Anonym sagde ...

Det er ikke mange dage siden, jeg tænkte på dig. Om hvordan det mon gik for dig, så jeg blev glad, da du poppede op her.
Dumt med den depression - du ved jeg kender turen - og er et bevis på at man kan komme op igen - selv om det tager år...
Dejligt at du stadig har gang i kreativiteten - og jeg håber du finder ud af mekanikken, så du kan vise billeder. Dine tasker er jo rigtigt flotte.
Knus til dig - og fortsat god bedring.
Fra Annette/aka

Berit Bilde sagde ...

Dejligt med et lille pip fra dig.
Håber du snart finder vejen op igen. Øv hvor jeg synes at sådan et dejligt menneske som dig fortjener bedre

Charlie sagde ...

Hej ven - DEJLIGT at høre et lille livstegn - har tit tænkt på dig og din familie. Billeder via mobilen får du snart styr på og så kan vi skrive "Næh og IH og ÅH" - for det er sikkert fint det du laver. Måske du så også snupper et foto af børnene så jeg kan se hvor store de er blevet. =0) Knus herfra