Sider

Besøgende

20 februar 2011

Awards

Jeg har fået 2 awards her på det sidste.


Den første har jeg fået fra Christunte.
Hun strikker huer til for tidligt fødte børn i Cuba, en meget smuk og uselvisk tanke.




Den anden award har jeg fået af Renne.
Hun skriver sådan:
"Det siger jo næsten sig selv. Se bare på hendes blog, hun har bare tjek på det der med designet og de ting hun laver er bare så flotte. Samtidig er jeg jo så heldig at være sammen med Susanne om tirsdagen hvor jeg kan følge lidt med i hvad hun går og laver og hver gang har hun gang i noget nyt og spændende."






Tusind tak begge to - det betyder meget for mig.
Jeg ved godt, at de skal sendes videre og alt det dér - men jeg er stoppet med at gøre det. Vil meget hellere kigge rundt og lægge kommentarer på bloggene derude.


Håber ikke, jeg støder nogen... ;o)


Nu vil jeg gå ned og snitte nogle grøntsager og plukke en kylling til min familie - pitabrød...

Ingen kommentarer: