Sider

Besøgende

12 september 2010

Så er det nu...

Salgsbloggen er lige blevet opdateret med en masse nyt - så kig lige forbi. Det kan være, der er noget, du mangler... ;o)


For jeg har simpelthen været hele mit værelse igennem, man kan se gulvet igen, og jeg har hilst på hjørner i skabene, jeg knap vidste eksisterede. Hold da op...!!!
Men nu er alt også sorteret, har fået sin plads og alt er gjort klar til at flytte ind i et nyt system, sat på nye hylder og lagt i nye skuffer. ØJ - jeg glæder mig... ;o)


Men for at starte et sted, så får I lige et par før-billeder:


Næste gang, I ser billeder fra den krog af huset, skulle der gerne se HELT anderledes ud... ;o)

4 kommentarer:

Bertram sagde ...

Glæder mig til at se billeder fra dit nye hjørne. Jeg håber jo på at kunne få lov at indrette mig soveværelset, men må hellere lige konferere lidt med min bedre halvdel først. Det er trods alt bedst når man er enig LOL

Annette / aka sagde ...

Ja, jeg venter jo også spændt.
Det her ser da rigtig hyggeligt ud, og meget velorganiseret, så spændende at se hvad det nye bliver.

Marianne sagde ...

Synes ellers det her ser rigtig godt ud - men jeg glæder mig da til at se det "nye" hjørne :o)

Karin sagde ...

Glæder mig til at følge med :-)