Sider

Besøgende

02 august 2010

Så fik vi også det overstået...

... og han er en sej lille fyr, min Casper.
Han måtte vente helt til kl. 9.30, før han kom til, og han var sulten. Men tog det rigtig pænt. Da han kom op fra opvågningen, var han allerede i gang med den første is - og derefter kværnede han en halv bolle...
Det er gået rigtig fint - så nu tager han og farmand en nat på sygehuset, inden han kan komme hjem i morgen.


Og så var jeg lige på en blog-rundfart - tiltrængt afslapning, mens Christian fimser rundt på gulvet og kaster med bolde.
Jeg faldt simpelthen over den fedeste mishandling af et stykke papir... Det er DrAnnika, der har lavet dette lay-out. Og så er hele lay-out'et da bare for lækkert...

4 kommentarer:

Signe Bendorff sagde ...

Det er nu godt nok med en tur rundt i blogland - det har jeg praktiseret en del på det sidste :) God bedring med C ;)

Stinne sagde ...

Årh stakkels lille mand - min knægt har også prøvet det og det var først slemt senere på ugen, jeg håber for ham han ikke mærker noget ! Tak for dine dejlige kommentare - de varmer!

Charlotte Ravn sagde ...

God bedring til Casper, han er sej ligesom sin mor! ;)
Kan han undvære dig i aften? For mafiaen scrapper nemlig! :)

Marianne sagde ...

Nåh... hvor dejligt, at han kunne spise lidt bagefter. Håber han snart er helt frisk igen - og god bedring med ham :o)