Sider

Besøgende

06 august 2010

I får lige endnu en blomst...



... ja, jeg har fået pakket og bagt, så jeg er klar.
Men jeg tænkte, at jeg også lige ville dele denne blomst med Jer - sammen med en lille vejledning... ;o)


Du skal bruge denne punch i to forskellige størrelser, et blødt underlag, samt en prægepind eller andet med en tynd ikke spids ende.
Punch 3 blomster i hver størrelse
Læg en blomst på det bløde underlag (jeg bruger en filtmåtte, og lav en lille fold på hvert blad med prægepinden. Gør det på alle 6 blomster.
Klem nu alle bladene sammen mellem 2 fingre, som det er gjort på blomsten øverst til venstre - igen alle 6 blomster.
Lim de 6 blomster sammen på midten - de 3 største nederst. Forskyd bladene.
Pynt midten - jeg har brugt halvperler.
Og så burde jeg nok have ventet med at tage billedet, til limen var tør, men det har jeg ikke lige tid til... hihi




Og NU mener jeg det så - go' weekend... ;o)

9 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Hey.... de punches har jeg da. ;o) Tror vist lige, at jeg skal lege med blomster i weekenden. Tak for vejledningen og god tur i weekenden.

HenrietteH sagde ...

Waw - hvor er den bare flot...

Tak for en fin og frisk tut - med endnu våd lim....

HH

Charlotte Ravn sagde ...

Woohoo hvor er den flot Susanne!
Vi ses senere i dag til en gang blomsterproduktion!

lam sagde ...

Sikken en fed blomst og sjovt nok så ejer jeg lige de punch, så det skal da prøves en dag.

God tur

Marianne sagde ...

Super lækker blomst!! Har dog ikke lige de der punches - men måske de kunne anskaffes - på et tidspunkt :o) :o)

Pia sagde ...

wow du er da en blomsterpige af format, super flotte blomster , tak for at du deler manualer med os.
knus Pia

Karina Beck sagde ...

Fantastisk flot blomst!! Nu skal mine punches da også støves af ; )

Ifversen sagde ...

Fine fine blomster! Du er for god til det der med blomster :-)
Kig forbi min blog - det kan være at der er gode nyheder...

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Skøn skøn blomst... jeg siger som de andre, at de punch må jeg da vist ha frem igen :-)