Sider

Besøgende

12 august 2010

Endnu et fund...

... denne gang i min postkasse ;o)
Det er Ditte (ifversen), der har sendt den blog candy, jeg vandt på hendes blog. Og det er lige, hvad jeg har drømt om - masser af farver, dimser i alle afskygninger, lige til et mini-album...


og så en die...
Jeg har ikke nogle fancy maskiner her hos mig (og nej, der ligger ikke en Big Shot eller noget gemt under et eller andet, fniiisssssssss), men jeg har faktisk en lille side-kick. Og super heldig har man vel lov at være - den die passer i den... ;o) Så nu er der li' som en grund til at få den fundet frem - ja, gu' ved jeg hvor den er. Den står nemlig i en kasse på min reol... hihi


Ditte - endnu en gang tusind tak for det. Tingene ligger allerede og hygger sig blandt alt det andet.
Og I får lige tingene endnu en gang:

Ingen kommentarer: