Sider

Besøgende

24 juli 2010

Jul i Juli... ;o)

Christmas in July... ;o)


I dag er faktisk den første dag i vores ferie, hvor vi er her hjemme alene. Der har jo både været besøgende fra Kina og det nordjyske. Så det er ikke meget, jeg har fået rodet rundt på mit værelse - folk har jo sovet der, eftersom jeg tog mig sammen til at få gulvet ryddet... ;o)
Today is actualy the first day in our vacation, alone at home. We have had visitors from China and from the northern of Jutland. So I realy haven't spent much time in my room - people have been sleeping there, as I've cleaned the floor and put my stuff away.


Men i dag har jeg faktisk lavet julekort - jep, det er sandt.
Berit mangler Cancerkort til jul. Så jeg har været ved at finde frem - men må sande, at jeg nok hellere må have anskaffet mig lidt nyt til jul. Jeg har vist brugt det, jeg havde... Men hey!!! En go' undskyldning for at shoppe lidt... hihi
But today I've actualy made some Christmas Cards - yes, it's so true.
Berit mangler Cancer Cards for Christmas, so I have searched my room for Christmas stuff - but had to realise, that I need more stuff for Christmas. I think I almost used, what I had... But hey...!!! A realy good excuse for shopping... hehe


Dette kort er godt nok fra sidste år, men jeg har ikke lige været så kvik at få dagens produktion fotograferet.
This one is from last year, but I hven't got any pictures of those I made to day.

3 kommentarer:

Mette sagde ...

Skønt med julekort i juli :-) sikke en lækker blog du har.

God jul... i

Mette

Pia sagde ...

flot julekort som ikke er sååå julet, ser sødt ud med bogstaver i de små kuverter

Signe Bendorff sagde ...

Hmm... det er kp ikke så ringe en ide... måske skulle man lave nogle julekort til Berit og tage med til convention ;)