Sider

Besøgende

28 juli 2010

Jeg juler stadig...

It's still Christmas...


Jeg har fået lavet ikke mindre end 20 julekort i dag - fik også lige en ladning jul, jeg havde bestilt hos CC Hobby. Her er en lille julekorts-potpourri over dagens produktion...
I've made less than 20 Christmas Cards to day - I had the materials I ordered today. This is a little Christmas Card Potpourri from to days creations...




Og så ved jeg ikke, om Casper har fået ferie-kuller eller noget, men han spytter simpelthen de sjoveste ting ud for tiden. Til eftermiddag var han ret opsat på at lære Christian at sige andet end haaiiiij og dydarh (dygtig). Jeg stod i køkkenet med aftensmaden og kunne høre ham inde fra stuen...
"Christian, kan du sige Grønland? Grøn-land..."
... og jeg kunne nærmest høre ham tænke, at det nok liiiige var optimistisk nok...
"Kan du sige is - is, Christian? Du må få en is, hvis du kan sige det..."
- behøver jeg sige, at jeg stod og smilede lidt for mig selv over pastasovsen...???
And I don't know about Casper these days. I think the vacation has gone to his head - he just keeps on saying the funniest things. This afternoon he was pretty keen on learning Christian to say some new words. I was in the kitchen preparing dinner and I heard him from the livingroom...
"Christian, can you say Greenland? Green-land..."
... and I could almost hear him thinking that this must be a little too optimistic...
"Can you say Ice - Ice, Christian? You can get some ("Is" is the danish word for icecream, and easy to say) icecream, if you say it..."
Do I need to tell, that I was smiling at my self while stiring the pasta sauce...???

1 kommentar:

Charlotte Ravn sagde ...

Hold da op hvor er du produktiv Sus! Håber det smitter lidt af på næste tirsdag!
Haha kan du sige Grønland!
Godt Christian har en storebror, som kan lære ham at snakke! ;)