Sider

Besøgende

12 august 2008

En award...

Jeg har fået en award fra Dorit:

Hun skrev sådan:
"Da jeg ikke kender nogen scrappere fra udlandet, vælger jeg at give nr. 5 til en, som da i hvert fald bor tæt på udlandet, hi-hi !"

Tusind tak for det, Dorit... ;o)
- selv om jeg ikke kan et ord tysk...

The Rules of this award are:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the award.

Jeg giver den hermed videre til:
Gitte
Rikke
Helle
Fru Maansen
Karola

3 kommentarer:

MH72 sagde ...

Tillykke - TYSKER *lol*!!!!

Kreateten sagde ...

Tusind tak for awarden!

troll13 sagde ...

Hvad sørensen!!! Tusind tak for Awarden, den er jeg da glad for.
Det ser vildt lækkert ud, det nye kit du har fået ;o) Lækker opsætning du har lavet med det.