Sider

Besøgende

13 januar 2008

Sikken interesse...

Det var dog en overvældende interesse for mit værelse... ;o)

Else: Jeg opgiver ikke det genfundne areal nogen steder af frygt for, som du skriver, en større ejendomsskat... LOL

Peggy-Sue: Her er et billede af æskerne, og ja - det er dims i lange baner. Jeg elsker dims, og kan da heller ikke få nok...
Deter nogen, vi har i butikken - koster vist 49,- stykket.


Linda: Jeg tror også på, at det er en super invistering, jeg har gjort dér. Og det er jo ikke sådan, når man finder inspiration andre steder... hihi

Charlotte: Jeg bor i det sønderjyske - og du er mere end velkommen, ja det er I alle sammen.

Charlotte / SussiQ: Kom du bare, også... Denne gang må du gerne komme ind og se - og rode... ;o)

Og ellers tak for alle kommentarerne...
Der skal også scrappes i aften, når der er fred. Det er blevet fornøjelse at sætte sig ned der inde...

Ingen kommentarer: