Sider

Besøgende

30 december 2007

Jul og nytår

Mand - sikken jul...
Casper startede med over 40 i feber juleaften, og var sådan set feber-ramt hele 4 dage efter med halsbetændelse. Så blev Thomas ramt, og her sidder jeg så som rosinen i pølse-enden med stoppet næse, dårlig hals og hvad der nu hører til.

Men - nu skal der altså lægges et indlæg - med et forsinket ønske om en glædelig jul og de bedste ønsker for det nye år.

Vi havde trods alt en dejlig juleaften - og her er da lige et par billeder.
Det første fra juletræet, hvor jeg havde lavet en flok kræmmerhuse:



Kræmmerhusene havde jeg også lavet i en overstørrelse til servieterne på julebordet:

I fredags var der cypercrop på theScrapCat, og jeg var ikke hjemme det meste af dagen - men jeg nåede hjem og fik lavet et par af udfordringerne...
Først udfordringen, der lød på at scrappe noget fra køkkenskabet - alt andet end et LO:

Dernæst fik jeg også lavet et LO, hvor der kun måtte bruges et stykke karton, 2 stykker mønsterpapir, billeder, en pen og 1 stor blomst / 5 små blomster:


Nytåret fejrer vi sammen med min svigermor - ganske stille og roligt. Bedst for alle os syge mennesker. Så rigtigt godt nytår...
Sorry - I'm not very well at the moment, så this one will not be translated. But after all, I just wanted to wish you a belated merry christmas and a happy new year...

5 kommentarer:

Gurli Laursen sagde ...

Ej, hvor ærgerligt, I skulle være syge på skift i julen. Nå må vi så håbe, I kommer godt ind i et nyt, lykkebringende år;
Fed detalje med "servietholderne" i øvrigt;

Pia sagde ...

Det er nogle super flotte loer og sikke flotte kræmmerhuse. Den lille natron dåse er blevet kanon sød. Godt nytår til dig og din familie

Charlotte Ravn sagde ...

Ih sikke nogle lækre ting du har lavet Sus! Super ide at bruge kræmmerhusene til servietholdere og alletiders ide med den lille dåse til dims...det har du jo ellers ikke så meget af *host*
Æv hvor træls, at i er syge allesammen, rigtig god bedring, håber du når at blive frisk til tirsdags scrap d. 8 :)

Anne sagde ...

Øv hvor træls med sygdom! Håber snart du er helt frisk igen! Super flotte kræmmerhuse!!

Stine66 sagde ...

Øv for en jul, jeg sidder også syg hjemme. og har modtaget DIN PRÆMIE IDAG, TUSIND TAK, Men den har vist haft problemer, den var klistret sammen og der var ikke nogen porto på og intet brev i "kun" den meget flotte præmie ( en pakke bånd, en pakke knapper og en pose brads og scrappers rings). TUSIND TAK for den Susanne.
M.v.h. Stine66