Sider

Besøgende

07 november 2007

Udfordring...

Jeg har nu haft over 500 besøgende på min side, og jeg lister stille og rolig op mod de 1000.

I den anledning vil jeg lige smide en lille udfordring til Jer:
Scrap en juleindpakning

Der er ingen krav til størrelse og materialevalg, andet end, at den skal være 3-dimensionel, altså ikke blot en flad kuvert.

Bidragene skal fotograferes og mailes til mig (meltesen@tdcadsl.dk) med emnet scrap-pakke, inden d. 7. december. Derefter vil jeg lægge dem på bloggen til afstemning. D. 15. december offentliggør jeg en vinder, som vil få sendt en lille pakke herfra...

Håber, I har lyst til at deltage i min lille juleleg.


I had more than 500 visitors on my blog, and I'm about to have 1000.

Therefore I challenge you:
Scrap a christmas wrapping

There are no sizelimits and you can choose any materials. It just need to be 3-dimentional, a flat envelope is not enough.

Take a photo of your wrapping and mail it to: meltesen@tdcadsl.dk. Type "scrap-pakke" in subject and e-mail me before december the 7th. I will upload all the pictures for woring, and on december the 15th. I'll find a winner who will recieve a little thing form here...

Hope you'll enjoy my little christmas game.

4 kommentarer:

Ragna sagde ...

Det er da en sjov lille udfordring. Vi har jo allesammen en masse pakker, som alligevel skal pakkes ind i løbet af de næste uger.

Charlotte sagde ...

Spændende! :-)
Og herligt med en lille udfordring. Jeg håber jeg får tid til at lave et bidrag.

Maria sagde ...

Genial udfordring ja!! Bliver spændende at se, hvad folk finder på og håber selv at nå at deltage.

Stine66 sagde ...

Så nåede jeg det , og bidrag er sendt m.v.h. Stine66