Sider

Besøgende

14 oktober 2007

Jeg er blevet tagget

af Piabau.

Fortæl 7 sandheder om dig selv, lidt forskelligt og lidt rart! Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Og her er så 7 ting om mig selv......

1. Er dd. begyndt min morgenmotion - 40 min gåtur.
2. Får girokort i stedet for lønsedler.
3. Jeg er et rodehoved med total orden i de små ting.
4. Jeg er vild med øl - er medlem af de danske ølentusiaster.
5. Jeg hader strømper - går endnu i bare tæer.
6. Vil gerne lære at kniple.
7. Er helt vild med nødder.


Jeg sender hermed udfordringen videre til:
Marianne, Linda (Fru Ballegaard), Lisette, Charlotte (SussiQ), Gurli, Majer og Lone.
Håber at I vil lege med ;-)

Ingen kommentarer: