Sider

Besøgende

09 september 2007

Sikken dag...

Hvor var det bare vidunderligt at være af sted til SAM, selv om jeg var lidt misundelig på alle Jer, der kunne sidde og lege hele dagen. Men jeg nød hvert et øjeblik, og det var så fedt at hilse på så mange kendte ansigter...
Jeg var godt nok øm i fødderne - og en smule bekymret over at skulle køre over broen. Det blæste en halv pelikan - og jeg hader broer i forvejen (min højdeskræk). Men vi kom hjem...

Jeg var hjemme lidt før midnat, men jeg var så fyldt af nye indtryk, at jeg da absolut ikke kunne sove med det samme. Så jeg gik i gang med projekt Caspers Bog. Jeg havde jo lavet del 1 af det første år, men del 2 hang lidt i bremserne og manglede et LO, før jeg var færdig. Men jeg fik det lavet + samlet albummet. Så nu er det færdigt - og sådan blev det:


Homemade fra inderst til yderst.
Jeg har selv skrevet og klippet bogstaverne i Casper - og så har de fået en gang 3d effekt lak, selv om det kan være lidt svært at se på billedet. Resten af bogstaverne er klistermærker, jeg købte hos Dream Papers i går.
Siderne inden i albummet er af alt muligt papir og alle mulige materialer.
Det betød så bare, at jeg ikke fandt min seng før kl. 3.15 - men Casper og Thomas var et smut forbi hos svigermor og resten af familien dér - så jeg havde hele huset for mig selv - og har det indtil i eftermiddag. Så det går nok alt sammen... ;o)

1 kommentar:

Linda sagde ...

Hvor er det flot Susanne - du ka bare det der med at skære, hold da op manner man skulle tro de bogstaver er standset ud, flot bog. Det er lidt fedt sådan at få huset for sig selv engang imellem...