Sider

Besøgende

27 august 2007

... og jeg kan huske mit log-in ;o)

Og jeg skal da vist snart have lagt et LO eller to ind. Er bare ikke lige for super sej til at få dem fotograferet...


Fik lige det nye norske scrapblad ind af døren i dag - og der er sør'me et af mine LO i...

Lidt af en overraskelse.
Og så er der kommet et nyt dansk hobbeblad, hvor jeg gennem Karen-Marie Klip har lavet et fødseldags-album, der har fået 3 sider - og alle modellerne for Karen-Marie Klip i Panduros nye hæfte er også mine.
Så jeg føler mig da lidt "brugt" for tiden... LOL

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Dejligt at der er kommet gang i bloggen igen Susanne - Det er et virkelig flot LO du har lavet, glæder mig til at se det i bladet. Da jeg så Panduros hæftet tænkte jeg på om det var dig og det var det så :-) Vi ses næste weekend, til Scrap a mania.....

Charlotte Ravn sagde ...

Wheeeeeeeeeeee du blogger igen! det er jo 100 år siden jeg har været her inde og kigge! Tilykke med alle dine publiseringer, det er så flot!
Vi ses i morgen, du nærmer dig snart fuldgyldigt medlemsskab af mafiaen hihi ;)

tinaw25 sagde ...

Rigtig fedt, har lige siddet og beundret de forslag der var i det nye panduro hæfte og tænkte NØJ, de er fine :)