Sider

Besøgende

29 januar 2007


Og så alligevel - man har vel altid noget at dele.
Jeg har jo gennem flere måneder arbejdet på nogle bøger sammen med Karen Marie - og lavet mange af modellerne dertil. Endelig er de kommet - og jeg har fået en scrapside på forsiden af den ene. Forlaget har nu skiftet billedet ud, så det ikke passer så godt sammen mere, men det er stadig min side.
Glæder mig rigtig meget til at få et eksemplar selv, til trods for, at de begge er på tysk...
Her er forsiderne...

4 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Hej Sus

Tillykke med din blog, glæder mig til at følge med! Også tillykke med at du er blevet publiseret, Karen Marie er bare heldig, at hun har fået dig ansat, kan du godt hilse hende og sige fra mig! :)

lam sagde ...

Tillykke med din blog

og super flot layout du har lavet til den forside......det kan du godt være stolt af

Linda sagde ...

Tillykke med bloggen ! Glæder mig meget til at se hvad du laver. Du kan godt være stolt at de forsider :-)

Gurli Laursen sagde ...

Tillykke med din blog - og med dit fine arbejde til de tyske blade. Lad os endelig se noget mere ;)